Výměna a vrácení

Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na www.sperkyodpetry.cz, zboží musí být nenošené, nepoškozené a vrácené v původním obalu. Zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka např. zkrácené, prodloužené apod., nelze vrátit ani vyměnit. Do zásilky přibalte fakturu či napište č. objednávky, ve které bylo zboží objednáno a napište zda chcete zboží vrátit či vyměnit, případně za jaké č. zboží, jinak nemusí být Vašemu požadavku správně vyhověno. A vše prosím zabalte do bublinkové obálky či tak, aby bylo dobře chráněno při přepravě a odešlete zpět přes Českou poštu či kurýra jiné přepravní společnosti (NE Zásilkovnu, která doručuje zásilky až po skončení naší pracovní doby, takže je doručení na adresu nemožné 🙁 ) výhradně na adresu:

LIMIPE STORE s.r.o., Petra Švehlová, Zdabořská 530, Příbram, 261 01. Emailovou adresu a tel. číslo najdete případně pod KONTAKT

Za doručení zásilky zpět od Vás ručí dopravce.

Zásilky nikdy neposílejte na Vámi vybrané výdejní místo nebo na jinou adresu a ani na dobírku! Takové zásilky nebudou přebírány.

Výměna či vrácení peněz bude vyřízena do 14 dnů od zpětného doručení zásilky.

Výměny či vrácení jsou možné do 14 dnů od dodání zboží!

Reklamace

Reklamované zboží prosím opatrně vyčistěte, zabalte do bublinkové obálky, přibalte fakturu či napište č. objednávky, ve které bylo zboží objednáno a napište popis závady. Znečištěné zboží nemusí být přijato do reklamačního řízení a zásilka bez výše uvedených informací nemusí být vyřešena správně! Poté prosím odešlete na adresu přes Českou poštu či kurýra jiné přepravní společnosti (NE Zásilkovnu, která doručuje zásilky až po skončení naší pracovní doby, takže je doručení na adresu nemožné 🙁 ) výhradně na adresu:

LIMIPE STORE s.r.o., Petra Švehlová, Zdabořská 530, Příbram, 261 01. Emailovou adresu a tel. číslo najdete případně pod KONTAKT

Pokud pošlete zásilku přes Českou poštu, pošlete jako malé doporučené psaní (nejlevnější varianta). Balíčky či doporučené psaní jsou automaticky pojištěné pro případnou ztrátu či poškození dopravou. Za zásilky poslané obyčejně neručím.

Zásilky nikdy neposílejte na Vámi vybrané výdejní místo ani na dobírku! Takové zásilky nebudou přebírány.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od data dodání reklamovaného zboží. Po dokončení reklamačního řízení budete informováni emailem, kde Vám bude v příloze zaslán reklamační protokol a vyreklamované, opravené či vyměněné zboží bude zpět odesláno stejným způsobem jako objednávka, ve které bylo zboží objednáno. V případě, že nebude možné šperk opravit či vyměnit a reklamovaná vada bude uznatelná dle zákona o reklamacích, budou vám odeslány peníze zpět na účet ze kterého byla placena objednávka. 

Dle § 2165, § 2167 a § 2170 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele prodávající neodpovídá za vady, které si způsobíte sami poškozením věci.